luni, 14 aprilie 2014

This is a comfy day !!!

Hey again ,

   Azi am avut chef sa ma plimb toata ziua ,sa stau sa lenevesc si sa ma bucur de soare.
   Sunt un pic satula de agitatie,trafic si aglomeratie......imediat mi-am dat seama de ce am nevoie : o plimbare relaxanta. Asa ca  am fugit  repede la dressing si din start mi-a sarit in ochi perechea de ripped jeans si un tricou foarte funny pe care nu  l-am imbracat niciodata.
    De fapt voi fetele, ma intelegeti ,toate avem haine cunparate si "puse la pastrare ", asa ca tricoul meu Zara trebuia scos la lumina , cu tot cu buchetul de trandafiri imprimat gata doar pentru a fi plimbat.
     Un ultim accesoriu l-am gasit ratacit prin trusa de make-up, nu obijnuiesc sa folosesc ruj rosu, dar acum a venit momentul ! :D

     A fost o zi relaxanta si numai buna pentru a-mi reincarca bateriile.

                                Thousand of kisses for you girls !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu