marți, 4 august 2015

Imi iubesc prietenele ! Punct




Helloooo !

A trecut destul de mult timp de cand nu am mai scris nimic...din diferite motive, importante sau nu.


Dar astazi mi-am facut un pic de timp pentru un subiect atat de important si frumos pentru mine : prietenele mele !!!!
Nu stiu cum face viata asta ca mereu persoanele iubite si apropiate sunt departe, dar la o anumita perioada de timp se aseaza lucrurile in asa fel incat sa ne aduca impreuna. Acest lucru s-a intamplat saptamana trecuta, cand o parte din gasca noastra vesela s-a reunit si am petrecut cateva zile nebune,nebune.
Dar cireasa de pe tort a fost noaptea petrecuta in Insula Mare a Brailei, inceputa cu un apus incredibil alaturi de zuzele mele, a continuat cu un foc de tabara, dansuri, o tona de povesti, rasete si clipe dragi de care imi voi aminti atunci cand mi se face dor de zuzele mele.

Deja imi este dorrrrrrr :D

Hai ca va las sa va uitati la poze si va pupacesc de nu va vedeti !!!



                                                                               Kisses












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu