vineri, 11 septembrie 2015

VACANTA : ZAMBITI, VA ROG !


         Imi este greu sa scriu despre vacanta din insula Lefkada....pentru ca nu stiu cu ce sa incep !!!!!!
Pot spune ca Lefkada este una dintre cele mai frumoase insule din Grecia. Peisajul mediteranean este un adevarat paradis, cu plaje salbatice nesfarsite, flori precum un curcubeu, drumuri care serpuiesc printre munti si cel mai frumos albastru pe care l-am vazut !!!!
Sunt atat de multe de vazut pe aceasta insula si atat de putin timp...
        Explorarea insulei a inceput cu renumita plaja Porto Katsiki cu stanci abrupte si apa turcuoaz.
Mi-a taiat rasuflarea !!!!!
        A urmat plaja Egremni si ale ei 350 de trepte care maresc tensiunea de a ajunge la un paradis nesfarsit de albastru si valuri imense.
Iar de apusul de acolo ce sa mai vorbesc??? O paleta de culori vibrante care se lasa ca o cortina peste plaja, un final al zilei perfect .
       Pe plaja Kathisma m-am dat pentru prima oara cu parapanta, o experienta unica, inaltatoare.... o senzatie unica pe care ar trebui sa o incerci macar odata in viata....un sport de care eu eram indragostita dar nu stiam :D
       O alta experienta superba a fost white party-ul de pe " Makedonia palace" . In jur de 300 de suflete cu aceeasi dorinta de distractie am plecat spre un apus incredibil iar petrecerea a inceput in momentul in care toti am inaltat baloane albe spre un cer care ardea. Toata noaptea a fost un boom de energie,muzica si baie la lumina lunii pe o insula nelocuita.

       DA ! A fost o vacanta care o sa imi ramana in suflet.
       O vacanta in care am facut lucruri deosebite pentru prima data.
       Acum ce imi ramane de facut????? Saaaa planific urmatoarea vacanta !!!

Tu unde vrei sa iti petreci urmatoarea vacanta?

Va super pupicesc .












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu